Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

vrijdag 18 november 2011

middenstuk diamonds

Vorige week heb ik op het prikbord en het costa-forum al laten zien hoe het middenstuk van de Quilted diamonds er uit kwam te zien met de verschillende blokken en sashings die er nog aan vast gemaakt moesten worden.
Ik heb er afgelopen weekend flink aan gewerkt en afgelopen maandag werd dit het resultaat.
Het middenstuk is gemaakt met voornamelijk blauw en creme stof met bolletjes. De creme stof die ik voor de volgende blokken gebruik heeft kleinere bolletjes op het creme stof, maar het is van dezelfde serie stof (alleen dus)verschillende punt-grootte). Inmiddels ben ik al aan het tweede blokje bezig.Eerst maak ik er weer een paar voordat ik deze laat zien.
Nou hier komt ie dan.

2 opmerkingen:

  1. Kan alleen maar zeggen: PRACHTIG !
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! :)

    BeantwoordenVerwijderen