Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

maandag 7 november 2011

diamantje

Vandaag heb ik een grote mijlpaal gehaald.
Gisteren was ik gestart met dit blokje, maar ik had vanmorgen al in de gaten dat het niet goed zat: ik had stukjes stof omgewisseld. Dus vandaag weer opnieuw gestart en rond 17.00 uur had ik haar af.
Het is blok nummer 56 van de Quilted diamonds. En als ik dit met alle sashings af heb, is het hele middenstuk klaar. Dus alles van het boek tot en met de grote blauwe sashings.
Hopelijk krijg ik dit eind deze week af (dit is best wel secuur werk, omdat het anders niet meer past). Dan kan ik een foto van het geheel laten zien. Nu kunnen jullie alleen het laatste blokje zien.

3 opmerkingen:

  1. Het zijn ook pittige blokken, maar het is je mooi gelukt!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blokje. Succes met het in elkaar zetten.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk blok maar wel heel erg mooi gemaakt. Succes met het aan elkaar zetten.

    BeantwoordenVerwijderen