Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

zondag 30 december 2012

Vorderingen

Het einde van dit jaar is al in zicht. Wat gaan de dagen toch snel en wat is er veel gebeurd zoals oma worden en ons huwelijksjubileum. Dit jaar ben ik ook veel met quilten bezig geweest. Mijn eerste les in beren maken (hij zit al in elkaar, maar moet nog afgewerkt worden), veel tussendoortjes en mijn diamantquilt. Ik zit prima op schema (probeer vandaag blok 135 t/m 140 vast te maken aan het geheel) en ik zal daar een dezer dagen weer eens een foto van plaatsen. Ik ben in november 2010 hier aan begonnen en zou de top heel graag af hebben in november 2013. Mijn man zei laatst nog: ik had het al lang opgegeven, maar zo ben ik niet. Ik moet ook nog de zijkant-blokken tekenen en hoop dat de piepkleine diamantjes goed lukken. Verder wens ik jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond en quilterig 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten