Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

dinsdag 2 oktober 2012

iets anders

Al een paar weken niets gepubliceerd, maar ik ben toch bezig geweest. Quilten en naaien. Afegelopen woensdag had ik de bee met Maria en Gerry. Daar ben ik begonnen met een projectje dat ik dit jaar in Veldhoven heb gekocht. Ik heb twee malletjes gemaakt en alles uitgetekend en geknipt. Gisteren heb ik mijn naaimachine naar beneden gehaald en ben er achter gaan zitten. En dit is het resultaat. Het is een klein kraamcadeautje geworden en het was een leuk werkje (tussendoortje) om te doen. Ik vind het een leuke bal met grijpertjes geworden en er zitten twee belletjes in. Ga straks weer verder met quilten en hopelijk is dat over enkele dagen ook bijna klaar op het biesje na.

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kraam cadeautje is het geworden. Vrolijke kleurtjes en de belletjes erin zal best een leuk effect geven. Leuk hé , dat frutten tussen door.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth,

    Ik vind deze bal met pootjes geweldig en wil hem ook graag maken. Weet je nog bij wie je hem gekocht hebt? Ik ben zelf ook in Veldhoven geweest en heb daar toen een knipooguil en een pop gekocht. De laatste was bij Verdana. Ze waren beide een succes.

    Alvast hartelijk bedankt en je kunt mij mailen op eiffel13@ziggo.nl

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    BeantwoordenVerwijderen