Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

donderdag 17 mei 2012

mijlpaal diamantjes

De laatste weken ben ik afwisselend aan werkstukken bezig. De ene week ben ik bezig met een project voor onze dochter en de andere week met mijn Quilted Diamonds. Daar ben ik deze week mee bezig. En hiep hiep hoera: de tweede mijlpaal heb ik gehaald. Vandaag heb ik blokje nr 90 af gemaakt. Zit dus op de helft van de 180 blokjes die (voor de rand komt) er gemaakt moeten worden. Ik heb 3 jaar uitgeteld voor de top en ik ben nu precies anderhalf jaar bezig. Vind dat ik me netjes aan mijn schema houd. Ik heb alleen een doorgeprikte vinger. Dit zijn diamantjes nr 88, 89 en 90. Nummers lopen van links naar rechts. Moet wel nog een deel vastmaken aan het geheel.

4 opmerkingen:

  1. Je blokjes zijn weer schitterend en al 90 af !! Ik ben net bezig aan blokje 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth mooi zijn de diamonds he? ik begin er echt verslaafd aan teworden. ik heb er in totaal nu 14 blokken klaar . en 91 blokken gaaf hoor .
    denk dat ik nu eerst het midden ga maken dan kan ik ze aan elkaar zetten .
    morgen weer een blokje hoop ik lekker in de zon.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik blokje nr 91 af heb, kan ik weer twee rijen aan het geheel vastmaken. Ben wel iets anders er bij aan het maken voor de afwisseling.
      Leuk omo anderen deze quilt ook te zien maken.
      Groetjes Liesbeth.

      Verwijderen
  3. Geweldig al zoveel diamanten af, ben zelf ook begonnen en het is echt verslavend.
    Groetjes, ellen

    BeantwoordenVerwijderen