Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

maandag 14 maart 2011

Vorderingen

Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb geblogd.
Maar ik heb wel iets anders gedaan. Op het moment ben ik al bezig aan het 24e blokje van de quilted diamonds. Dan heb ik de eerste rij wat om het middenstuk komt af. Tenminste als ik de sashings er tussen heb.
Voordat ik weer een foto laat zien, wil ik eerst het middenstuk af hebben. En dat zal dus wel een tijdje duren. Jammer genoeg heb ik deze week heel weinig tijd: tot zondag heb ik 1 dag waar ik niets heb staan. Kan dus voor uit.
Aanstaande donderdag heb ik een bee met mijn zus, een vriendin van haar uit het noorden van het land en mijn schoonzus. Dit proberen we 4 keer per jaar te doen: afwisselend bij elkaar. Ik zal proberen enkele foto's te maken van onze quiltdag. Dus tot binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten