Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

woensdag 16 maart 2011

quilting-bee

Vandaag was weer onze bijeenkomst van de internationale quilting-bee groep.
Wat leer je toch weer leuke dingen van elkaar.
Ik heb me bezig gehouden met het tekenen van blokken van mijn quilted diamonds. Het zijn blokken van het middenstuk en nu kan ik weer eventjes vooruit met deze blokken. Moet alleen nog het stof uit zoeken en knippen en dan kan ik deze maken.
Ook heb ik weer wat gewerkt aan mijn paper-piecing project. De anderen maken bijna allemaal sterren en ik heb ik een ander patroon. Heb daar even een foto gemaakt en kan het dus laten kijken. Ik zit dus niet te werken met sterren, maar andere vormen.Thuis werk ik hier bijna niet aan, want het is een leuk klein project om mee te nemen naar de bee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten