Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

zondag 4 maart 2012

hoogte- en laagtepunt

Misschien wordt het een beetje eentonig, maar ik ben de laatste weken flink bezig geweest met de "Quilted diamonds".
Inmiddels heb ik de top en onderkant bereikt, dus de hoogte is er al. Alleen de breedte is er nog niet.
Het is heerlijk om te zien hoe deze quilt groeit. Het vastmaken van de blokken aan het geheel is best veel werk, maar gelukkig is het al een mooi groot geheel geworden (vind ik zelf).
Gelukkig was mijn man bereid om wat foto's te maken en hier komen ze dan. Als je de eerste twee foto's onder elkaar zet, vormen ze samen het geheel. Er onder zit een foto in zijn totaal, maar deze wordt dus kleiner afgebeeld.


5 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat wordt het een mooie quilt en mooie kleuren heb je gebruikt.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi wordt deze, succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie quilt wordt dat.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt die toch mooi !! Ik heb momenteel de eerste 3 blokjes af en maak hem in ivoorwit met rood.
    Wat leuk om te lezen dat je ook in midden-limburg woont ... ik ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat mooi die kleurencombinatie !!! Zelf zit ik nog in de fase dat ik kleuren moet kiezen en twijfel enorm. Alvast een dikke proficiat en veel succes met de volgende blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen