Welkom

Welkom op de blog van Quiltster Liesbeth

dinsdag 23 augustus 2011

plunje zak

Het is al weer een tijd geleden dat ik hier ben geweest. Dit komt door de drukte van de laatste tijd.
De bruiloften (juni en juli) van onze 2 oudste kinderen zijn nu achter de rug. Bij beiden hadden we ontzettend mooi weer en zowel onze oudste zoon en onze dochter hebben er een mooie dag van gemaakt. Gelukkig hebben we er veel foto's van en daar maken we voor onszelf een leuke album van.
Tevens is de vakantie van mijn man achter de rug.
Nu kan ik me weer rustig op het quilten gaan richten. Ik heb de laatste paar weken wel nog iets gemaakt voor onze dochter: een plunje-zak.
Tevens ben ik een quilt opnieuw aan het doorquilten: de eerste poging van machinaal door-quilten is mislukt. Ik had de spanning namelijk verkeerd gedaan. Ben nu redelijk ver en hoop binnenkort weer aan mijn diamantjes te kunnen beginnen.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie plunjezak heb je gemaakt.
    Succes met het quilten, ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen